fbpx
Relationship
0
Jangan mudah rasa kasihan pada wanita lain, ini pesanan PADU doktor buat suami
0

“Dalam banyak-banyak rasa kasihan ni, jangan senang-senang rasa kasihan pada wanita selain daripada isteri dan mak kita sendiri”. Begitulah pesanan ...

0
Mas kahwin menggunakan replika cek? Ini hukum mengikut pandangan islam
0

Soalan: Berkenaan penggunaan replika cek semasa akad nikah sebagai mas kahwin, jika bakal suami telah pun memindahkan wang mas kahwin tersebut ke ...

0
Jangan keliru! Ini beza mahar dan hantaran
0

Perkahwinan adalah sunnah nabi dan merupakan satu ibadah. Ia sepatutnya dilangsungkan dalam suasana meriah, gembira dan penuh kasih sayang kerana ia membuka ...

0
Buat ‘joint loan’ dengan suami untuk beli rumah, Bagus atau tidak?
0

Disebabkan pendapatan yang tidak berapa tinggi ramai pasangan suami isteri yang mahu membeli kediaman meletakkan nama pasangan masing-masing dalam permohonan ...

0
5 Sebab kenapa bernikah di usia 30-an lebih bagus
0

Rata-rata masyarakat kita mengganggap usia 30-an adalah usia yang telah terlewat untuk berkahwin. Bagi wanita, mereka akan lebih merasakan tekanannya apabila ...

0
Ini ‘Trick’ simpan duit kahwin tanpa sedar
0

“Orang dulu-dulu selalu kata, “eh tak mengapa, duit boleh dicari, bahagia tiada gantinya..” Tapi bila bil bulanan pun mencecah sehingga ribuan ringgit ...

0
Ini sebab kenapa rezeki suami isteri selalu Sempit dan rasa tak cukup
0

“Abang duit belanja bulan ini kena tambah sikit lagi, tak cukup nak buat belanja dapur dan untuk anak-anak. ”Pernah tak tertanya-tanya kenapa kamu dan ...

0
Rezeki bukan sahaja dari suami yang kuat kerja, tapi isteri juga perlu main peranan
0

Kalau dengar ceramah agama mesti penceramah akan tekankan peranan suami dalam berusaha untuk mencari dan memberi nafkah kepada keluarga. Malah, untuk ...

0
Isteri terkejut tak sangka dapat ‘Suprise’ dari suami dalam ais batu
0

Mempunyai suami yang sweet dan pandai membuat surprise adalah menjadi impian bagi setiap isteri di luar sana. Dalam rumah tangga, kita harus menghargai ...

0
Berpanas dan menahan peluh pakai PPE, gambar pasangan frontliner ini jadi viral
0

Jodoh, ajal dan pertemuan seseorang manusia itu memang rahsia ALLAH.Jika sudah ditakdirkan seseorang itu jodoh kita, walaupun jauh di ceruk dunia sekalipun, ...

0
13 rahsia mempercepatkan jodoh, Amalkan InsyaAllah Menjadi!
0

Soal jodoh pasti menjadi bualan harian, terutamanya bila tengok rakan-rakan lain semua dah berkahwin. Ada yang terus-menerus mencari, ada juga yang berserah ...

0
Jangan cerita masalah rumah tangga pada bos lelaki, Ustaz ini kongsi sebabnya…
0

Tiada rumah tangga yang bebas daripada ujian. Namun percayalah setiap ujian pasti ada jalan penyelesaiannya.Rumah tangga yang bahagia adalah yang mampu ...

0
Jadi Mangsa Dera Dalam Perkahwinan, Ketahui Cara Lindungi Diri
0

Kes mangsa dera dalam perkahwinan semakin menjadi-jadi sekarang ini, dan wanita sering menjadi mangsa penderaan mental dan fizikal dalam perkahwinan. Jika ...

0
Take note! Jangan buat 10 perkara ini sebelum kahwin
0

Ramai yang ingin melangsungkan perkahwinan walau dalam musim PKP, ini kerana ianya lebih jimat dan tak perlu berbelanja besar, kami ingin berkongsi dengan ...

0
6 ‘real fact’ anak perempuan sulung adalah calon isteri idaman
0

Alamak…betul ke ni? Macam tak boleh percaya je. Nak jadi calon isteri idaman tidak semestinya anak sulung atau bongsu sekalipun. Semuanya bergantung kepada ...

Wedpedia
Logo
Shopping cart